TYLDA

Zakres usług serwisowych

Oferta na obsługę informatyczną

 

Firma TYLDA sp. z o.o. zajmuje się obsługą informatyczną małych i średnich podmiotów gospodarczych, oraz osób prawnych i fizycznych. Działamy od 9 lat i sprawnie używamy nowoczesnych rozwiązań informatycznych aby uczynić z informatyki w Państwa firmie lub domu efektywne narzędzie pracy. Przedstawiamy profesjonalne i kompleksowe spojrzenie na informatykę.
Co to jest obsługa informatyczna?

  • Infrastruktura informatyczna jest wrażliwym i skomplikowanym organizmem który wymaga stałej, profesjonalnej opieki. Przekazanie jej specjalistom pomaga skupić się na podstawowej działalności instytucji.
  • Zajmujemy się naprawami sprzętu, usuwaniem usterek programowych, diagnostyką i utrzymaniem ruchu w sieci itp. Nie muszą się Państwo martwić kto i kiedy ma to zrobić, opieka informatyczna zewnętrznej firmy usuwa ten problem spośród Państwa trosk - po prostu robimy to na bieżąco.
  • Oferujemy więc zwiększenie efektywności pracy. Naszym klientom zapewniamy stałą, wiarygodną obsługę, a dzięki proceduralnemu podejściu do problemów, ich szybkie i skuteczne usuwanie.

Outsourcing informatyczny - korzyści
Najważniejsze korzyści dla szkoły korzystającej z opieki informatycznej zewnętrznej firmy:

  • rabaty na sprzęt i oprogramowanie komputerowe (możliwość zakupów bez VAT’u),
  • lepsze dopasowanie inwestycji do potrzeb szkoły,
  • zapewnienie bezpieczeństwa danych,
  • szybkie usuwanie awarii sprzętu,
  • obniżenie kosztów w porównaniu do zatrudniania informatyków,
  • uproszczenie załatwiania wielu spraw technicznych.

Składowe oferty

  • usługi konsultingowe dot. informatyki (propozycje informatycznych rozwiązań usprawniających działanie firmy itp.),
  • administracja systemami operacyjnymi / serwerami,
  • modernizacje komputerów,
  • diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń sprzętu komputerowego i sieci komputerowej,
  • oferowanie sprzętów zastępczych na czas naprawy,
  • usuwanie problemów z oprogramowaniem,
  • konserwacja sprzętu komputerowego (drukarki, plotery, komputery i inne),
  • dostarczanie komputerowych materiałów eksploatacyjnych,
  • pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych (monitory, drukarki, zasilacze awaryjne i inne),
  • czas przyjazdu serwisanta możliwy już od 2 godzin od zgłoszenia,
  • możliwość usunięcia usterki w trybie online,
  • dostawy sprzętu i oprogramowania,
  • szkolenia pracowników.

Warianty współpracy
Obsługa informatyczna może być świadczona przez naszą firmę w 3 różnych wariantach współpracy zależnie od potrzeb klienta:

  • Wariant I. Bez opłaty miesięcznej. Wynagrodzenie za usługę liczone jest od konkretnego zgłoszenia/zadania/przyjazdu serwisu. Podstawą wyceny jest głównie czas wykonanej pracy oraz koszty ew. dojazdu w przypadku braku możliwości pomocy zdalnej.
  • Wariant II. Miesięczna opłata abonamentowa i wliczona w nią liczba godzin pracy, które pracownicy firmy Tylda sp. z o.o. przepracują miesięcznie dla Państwa wykonując standardowe, często niezbędne prace np. konserwacje, kopie zapasowe danych itp.. Dodatkowe godziny pracy liczone odrębnie na podstawie wynegocjowanej stawki. W tym przypadku negocjuje się dokładnie co wchodzi w zakres obowiązków objętych abonamentem a co podlega osobnej opłacie.
  • Wariant III. Tylko miesięczna opłata abonamentowa. Jesteśmy na każde żądanie klienta, bez limitu przepracowanych godzin. Pełen pakiet usług z zakresu obsługi informatycznej (np. pomoc telefoniczna po godzinach normalnej pracy, sprzęt zastępczy w cenie abonamentu itp.).


back